berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Trött tjej hej!

Publicerad 2013-09-29 22:20:15 i vardagen

Hatar att vara sjuk.

H fick komma ut på tur, var ute lite över timmen. Traven gick riktigt bra!
Lyssnade direkt och la sig inte på.
Galoppen var sådär, han orkar inte bära sig helt än i den uberkorta galopp jag eftersträvade men väl värt ett försök.
Känns pigg och fräsch. 30 min skritt hem sen fick han ordentlig omvårdnad med rykt och målade naglar.

Var helt slut i kroppen efter ridturen så Polly fick gå i snöret. Longerade ca 20 min sen fick hon också pyssel.
Mysigt.

Fyllde vatten i hagen innan jag smörjde sakerna och rullade hem.

Skön söndag.

Lilla H spanade in Mona

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela