berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

torsdag

Publicerad 2014-03-27 10:47:24 i vardagen

Idag blev det uppstigning 05:45, Hugo och jag gick ut och busade sen frukost.
Idag fick han även åka bil och hänga i stallet på morgonen, han var jätte cool och kollade läget, hälsade på polly och sen gick han och la sig i sin kungatron i sadelkammaren så vi kunde fixa stallet. grym!
 
Var sen en snabbis på pappas jobb och hälsade på, han fick hälsa på dom andra och leka medans jag skrev ut lite papper och sånt.
Nu har vi varit hemma och yrat, terroristen!
 
Jag ska tillbaka och rida sen i em och efter det iväg på jobb.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela