berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

när allt faller isär.

Publicerad 2014-03-26 13:31:41 i vardagen

Den här sista tiden har varit riktigt tung för mig.
pga. tråkiga omstädigheter har jag valt att säga upp mig på sjöbacka gård-projump och flytta ut mig och hästarna.
Inget mot familjen eller företaget och har trivs jätte bra där men av div. skäl så är jag nu tillbaka på ruta 1.
 
Familjen Wingqvist är helt fantastiska som låter oss flytta tillbaka hästarna till deras gård.
Kändes så skönt när vi tog hem dom, ja för det kändes som hemma.
Underbar familj och ska bli så roligt att träna tillsammans med Anna som har sina hästar i ett eget stall på gården.
 
Jag har även hunnit skaffa mig en valp. En bichon havanias hane- HUGO!
Jag tar en dag i taget och är otroligt tacksam för min familj, mina djur och vänner.
Hade aldrig klarat det här annars.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela