berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Underbara dagar!

Publicerad 2013-11-17 17:36:17 i vardagen

Igår red jag ut, först med Polly-fick sällskap av Emma. Hur kul som helst!
Galopperade massa vid vibynäs golf bana, super fina ridvägar.
Pigga djur!
Sen fick H komma ut på skrittrunda.


Var på klassåterträff igår- roligt!
När dom drog ut åkte jag hem- rolig tjej.
Nyktra klubben.

Idag red jag och mamma ut. Skritt och trav en timme. 
Jätte mysigt. 
Trivs så himla bra med allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela