berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lycklig

Publicerad 2013-11-11 21:56:11 i vardagen

Första dagen på nya jobbet gick strålande! Hur roligt som helst. Så sjukt glad!

Slutade kl 4, upp en vända och bytte om efter att jag tog in djuren så dom fick em höet.

Red Holger först, blev huset idag med.
Trimmade markarb. 45min.
Gick verkligen kanon. Han måste trivas riktigt bra här;) nej men han var väldigt fin.
Övade förvändgalopp, öppna/sluta och volter.

Polly var också sjukt fin! Whaaat?! Direkt när jag tog tyglarna var hon nere och avspänd.
Red samma lika som med H fast utan den förvända galoppen. Hon fick gå serpentiner och volter i stället. 
Båda hästarna gick så himla bra!

Fixade sakerna och gjorde ordning djuren sen åkte jag och handlade lite och duschade och nu har jag och Emma(stallchefen som jag jobbar med :)) kvällsfodrat.



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela