berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Ingen rubrik

Publicerad 2014-04-01 18:24:06 i vardagen

Idag var det minst sagt aprilväder..
Red ut på Holger ca 1 timme, under den tiden hann det snöa, blåsa och för att sen totalvända och bli strålande sol.
Holger var pigg, kändes fin i kroppen. Joggades idag då han gått 2 dagar över bommar och trimmats. Inte för att han var det minsta trött över det.
Roligt.
 
Polly longerade jag, tack för det. satan vad hon brallade. Märkte det redan i hagen idag för hon virrade som fan och bockade.
Snurr-tant som håller på att bli brunstig.
 
 
Passade på att tvätta täcken och åkte förbi granngården och köpte 2 säckar morötter till odjuren :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela