berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Frågor på det?

Publicerad 2014-03-27 10:06:47 i vardagen

1. När gick du upp i morse? – Hugo väckte mig 01:10 och sen gick vi upp 05:46

2. Vem ringde du senast? – Pappa

3. Vad har du i dina fickor? -Lipsyl

4. Vad köpte du senast? – en cola och en bulle (middagen i söndags)

5. Vad får dig att bli riktigt arg? –dålig attityd. orättvisa. elaka människor

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Min mobil, en båt så jag kunde åka hem och lipsyl.

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – MORGON, alla dagar i veckan.

8. Senaste filmen du såg på bio? – Kommer inte ens ihåg när jag var på bio. hmm.. Sista Harry P ?

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Tillit, humor,att det är lika åt båda håll och lugn<3

10. Har du någon gång badat naken utomhus? –ja.

11. Vad äter du helst? – sushi och thai, annars broccoli och kyckling.

12. Är du driven som person? – Ja det tycker jag

13. Har du några piercingar? – Nope, har haft lite överallt men alla är borta..

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? –Tycker min närhet gör saker för mig jämt,  <3

15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – På golvet.

16. Är du materialist? – Ja verkligen.

17. Har du några djur? –  ja 2 hästar och en hund

18. Är du blyg? – Nej,inte alls.

19. När flög du senast? – förra året

20. Har du något tatuering? – nope.

21. Har du varit med om en bilolycka? – Nej tack o lov….

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Ja.

23. Vilken är den roligaste träningsformen? -Rida och badmintion.

24. Bästa egenskapen hos en partner? – självständig och kärleksfull.

25. Sämsta egenskapen hos en partner? –Egoistisk och opålitlig.

26. Var växte du upp? – Järna.

27. Har du någon gång ringt polisen? -ja

28. Vilka är dina största svagheter? – Att jag blir så sönderstressad.

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – Nej, inte vad jag vet?

30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Att jag är hjälpsam,ärlig rolig och lojal…

31. Vad har du in din väska? –HAHA ja allt…

32. Vad shoppar du helst? – Saker till mina djur, inredning och kläder.

33. Favoritklädesplagg? – ridkläder och hemma: mjukis ….

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – Ett par snygga skor

35. Vilken är din favoritparfym? – Escada, VS

36. String, boxer eller vanliga trosor? – String isåfall

37. Vad sover du i? – sängen

38. Går du på någon diet? – nej jag är en hungrig själ.

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? – pyttipanna, all form av kyckling och sushi

40. Vad dricker du till vardags? – Vatten och cola

41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Vin

42. Lugn hemmakväll eller party all night long? – Lugna kvällar.

43. Tycker du om att fika? – njae, kan vara mysigt nångång ibland

44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Inredningstidningar och hästtidningar.

45. Favoritprogram på TV? – Big bang, new girl

46. Lyssnar du på radio? – P3

47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – det blir för mycket text då

48. Pedant eller slarver? – pedant i stallet,lite mer slarver hemma

49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Ja, svart kaffe

50. Tråkigaste hushållssysslan? – damma

51. Brukar du ta sovmorgon? – sällan

52. Leva nu, längta eller minnas? Leva nu är väl det spontana man ska svara. Men jag längtar just nu…och minns.

53. Något du aldrig skulle klä dig i? – harembrallan, jag kräks!…

54. Har du färgat hår nu? – Ja

55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Rider eller går en promenad

56. Drömresemål? – Irland

57. Värsta resmålet? – Jag gillar inte att resa så mkt över huvudtaget…

58. Vad är det finaste du gjort för någon? – oj, det kan väl inte jag svara på. skänkt pengar?

59. Vad tråkar ut dig? – när en person aldrig kommer till poängen..

60. Beskriv en perfekt vardag för dig?- vakna tidigt, morgonfodra hästar, vara ledig från jobb och bara vara i stallet hela dagen och rida och fixa,åka och shoppa lite kanske sen middag på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela