berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Inte enligt plan

Publicerad 2014-03-27 21:41:46 i vardagen

Idag blev ridningen inte enligt plan. Red Polly på galoppbanan, super skönt!
Skrittade och travade fram till bommen och tillbaka till galoppbanan, tog 1 varv travade ena långsidan, galopp 2 varv och sen ut i trav på vägen och sen skrittade jag av, badade henne (skitgris) sen fick jag ett samtal om jobb så det var bara att ta in H och borsta ordning honom och snällt fick han ofrivillig vila.. Så är det ibland. 

Fina Hugo i morse i stallet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela