berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Underbar dag!

Publicerad 2014-03-31 21:31:55 i vardagen

Skön dag!
Red H på banan, samma övning som igår. Han gick riktigt bra! Kändes väldigt fin. I morgon får han skrittas ut :)

Red ut på Polly, ca 50 min joggades.
Mysigt!

Sen blev det myshäng med bästa Helena på Srk. Fick äran att rida Fanny!
Så mysigt och efter ridturen blev det en bulle hos grymma Carina, så goda grejer! 
Åkte sen tillbaka till stallet och tog in mina djur och borstade av dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela