berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Måndag

Publicerad 2013-11-18 18:59:45 i vardagen

Dagarna går så fort!
Idag red mamma ut på Polly. Hon hade skött sig enligt uppgift.

Jag red H i huset. Trimmade lite över 2 bommar. Pigg idag! Red samtidigt som Christin och Emeli och Emelis kuse är lite pigg så hon fick igång Holger som la en riktig bockserie hela långsidan. Haha bästa killen.
Gick riktigt bra idag. Hoppade en studs 3 gånger sen travade jag av och sen gick jag med honom.


Trivs så sjukt bra med allt och så roliga människor!
Kan babbla hur länge som helst ;)

Idag har jag dessutom fått köra B-korts lastbil för första gången. Hämtade den från segeltorp. KUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela