berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hÀstar,tÀvling,vÀnner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Torsdag 💃

Publicerad 2013-09-26 21:41:09 i vardagen

Idag blev det övertid till strax innan 18..
Rullade dirr mot stallet,
Tog in polly, red ut ca 45 min. Pigg! Gick riktigt bra! Jobbade mycket i skritt.

DĂ€refter fixade jag polly och tog in H.
Red 25 min pÄ banan. Fasen vad fin han Àr!
Övade pĂ„ hemlĂ€xan som gick över förvĂ€ntan. Han kommer fĂ„ gĂ„ lite intensivt den hĂ€r veckan, korta pass men mycket av hemlĂ€xan blir det och nĂ„gon ute tur pĂ„ det.

Gav dom natt macka för en stund sen efter att allt var klart och nu Àr jag nyduschad och ska Àta.

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vĂ€nner,familj,jobb och mina hĂ€star. kontakt: [email protected]

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela