berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Tisdag

Publicerad 2013-09-10 21:52:09 i vardagen

 
 
För få "roliga" timmar på detta dygn..
ÖT på jobbet idag som sagt, lär bli fler gånger. woopwop..
 
Jag passade iaf på att göra massa vettiga saker efteråt, och nu sitter jag här trött som en sengångare och undrar var mina timmar (minuter!) tog vägen.
 
aja.
Mamma har ansvarat för hästarna idag igen. Kommer bli lite så denna vecka.
Red H på gräset, lite kravlöst och Polly reds ut förstod jag det som.
 
Imorgon ÄR det jag som rider annars får jag abstinens. gillar inte riktigt detta liv just nu med allt som händer runt om.
Tur att jag har mina fina hästar att falla tillbaka på då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela