berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Tisdag!

Publicerad 2013-09-24 22:19:45 i Nicky´s dollar girl "Polly"

Hann rida ut 35 min på Polly!
Blev trav och galopp jobb på vägarna. Hoppade över några vattenpölar också.
Pigg som tusan!
Avslutade med några halvdana framdelsvändningar. Gick som alltid, kasst- hon är sääämst på det. Vill bara rygga-frysa till is och sen ställa sig om man lägger på skänkeln. Kanon kul!
Men skam den som ger sig, går bättre för varje gång.
Hon fick stå inne sen och chilla medans H och jag tränade för Wille.



Haha skönaste bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela