berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Sep. 22, 2013

Publicerad 2013-09-22 21:41:48 i vardagen

Idag är jag skapligt trött. Kom hem 2 i natt.zzZz
Klockan ställd på 06:00 så jag och mami drog i oss frulle sen till stallet och fodrade, gjorde klart stallet och borstade sen åkte dom ut strax innan 7.

Sen åkte vi iväg på en rolig sak.
Kom tillbaka till stallet runt 18. Red då ut tillsammans på 2 pigga djur!
Roligt.
Blev ca 40 min skritt och trav.

Efteråt klippte jag lilla H för första gången- han är ju galet snäll finisen.
Fixade och myste.

Imorgon blir det övertid. Ååh så seeegt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela