berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Presentation

Publicerad 2013-09-07 20:51:58 i vardagen

Presentation av mig själv.
Sofie Berglund heter jag, f-89 från Södertälje.
Är den första avkomman i familjen, 3 år senare kom den andra, min bror.
 
Jag är en unik figur som tillbringar (som de flesta andra hästnördar) en satans massa tid i stallet.
Jag har haft djur runt mig sen jag sa hej till världen och skulle inte må bra utan dom.
Älskar nästan alla djur och trivs bäst på landet.
 
Det händer att jag gör andra saker förut jobb och stall.
Då brukar jag vara med mina vänner, dom flesta av mina nära vänner är också hästnördar ,så är jag inte i mitt eget stall är jag i någon annans!
Men jag gör faktiskt andra saker också, jag har några vänner som bor alldelles för långt bort, Kristianstad, Skåne som jag försöker hälsa på ibland. Minisemester.
 
Annars flyter dagarna bara på och det blir mycket häst,stall, tävling och lugna hemmakvällar med vänner.
 
 
 
 
Hur är jag som person?-
Jag är ett planeringsfreak, har nog aldrig varit försenad till något-hatar att stressa men blir lätt stressad, tyvärr.
Jag är också trevlig, glad (är det ordet jag iaf alltid fått höra att folk tror att jag är) lättsam och frispråkig.
 
5 saker jag gillar:
-sushi
-böcker
-ambitiösa människor
-pyssla
-hajar
 
5 saker jag ogillar:
-fiskbullar
-lata människor som klagar
-tidsoptimister (finns för mååångaaa)
-Sveriges rättsystem och fängelsesyn
-gräshoppor/vårtbitare- det finns inget värre!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela