berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Polly

Publicerad 2013-09-30 19:28:00 i Nicky´s dollar girl "Polly"

Efter H blivit rastad var det Pollys tur att entra gräsbanan- herregud vilken brunstig märr!

Kom ju knappt framåt, segast!
Sen fick hon syn på murtornen då blev lite fart en stund.
Red ganska kravlöst ca 30 min.
Red lite över bommarna och sockerbiten.
Kändes fin trots brunsten.

I morgon är det träning för bästa Bosse med brudarna!
KUL! :D

Fina H får vara med på bild:
Träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela