berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lördag

Publicerad 2013-09-21 11:25:48 i vardagen

Jätte nöjd!
4 fel i grunden, rev hinder nr2. Kom kanske lite snett men glömde ta upp handen lite.
Efter det gick hon super!
Jätte bra start på inomhussäsongen.

Sjukt glad för mitt popcorn!

Framhoppningen därimot var SÄMST!
Förstår inte hur man tänkt.
Man kunde inte mötas utanför oxern så alla fick stopp-gå hela tiden. Sjukt dåligt underlag- lerigt och jätte upptrampat.
Nej inte coolt.
Polly blev väldigt stressad och virrig så efter att jag hoppat räcket hoppade oxern en gång sen gick jag ut när det var 4 före mig.

Glad för att Polly är grym!
Snart hem och rida H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela