berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lilla H

Publicerad 2013-09-21 18:30:06 i Hope And Glory "Holger"

Efter tävlingen åkte vi hem och gjorde klart stallet och sånt, fikade hos fam. Wingqvist och sen red jag H på gräset. Hoppning på schemat.
Började sådär. Stark som en björn och älgade iväg med mig dragandes i snöret!
Haha
Nej men gick väl bättre mot mitten. Började rida bommar och volter. Rätt stark fortf. Men gjorde det han skulle.
Hoppade bra, blev en bana sen 2 oxrar på långsidan som vi satte upp lite.
Nöjda. Hästarna fick komma in vid 5 och käka middag och jag behövde ta in då för att hinna.
Gjorde i ordning dom och sa god natt.

I morgon blir det tidig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela