berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

lever som jag lär

Publicerad 2013-09-11 20:54:59 i vardagen

 
 
haha älskar att jag avskyr när folk gnäller om hur trötta dom är JÄMT eller har ont någonstans, När jag denna vecka varit exakt likadan.Jag har klagat på att jag har ont i fötterna och benhinnorna, att jag ÄR trött och har mycket att göra, inte nog med ett heltidsjobb 7-4,så är det rejält med övertid på det,massa pluggande, "annat" och hästarna som gör att mina dagar inte går ihop- vilket jag hatar, så därför gnäller jag såklart... suck. nej får skärpa mig, tur att jag inte brukar vara så, för hur illa är det om jag börjar avsky mig själv? big nono!
 
Idag blev det ett rejält markarbetspass med Polly på gräset. bommar på S-båge
I början var hon inte überrolig direkt, suuuraaaast. Men pmsen gick väl över sen för hon gick riktigt bra efter cirkus 20 min när jag började trava, red utan stigbyglar en stund och flyttade sidan,red mycket utåtställd, förvänd galopp, framdelsvändingar och sen red jag över bommarna.
 
Hon blev svettig och jobbade på bra, väldigt nöjd med henne.
 
Lilla H blev ompysslad, har chillvecka denna vecka, dels för min skull men också för att han är 4år och behöver få lite återhämtning, lätt att glömma att han bara är bebis.
 
 
Lilla H i vintras.
 
-
Imorgon blir det övertid till sent. gaaaaah! (jaa jag skulle inte klaga mer men seriöst,det är jobbigt att jobba dubbelt)
Polly får välförtjänad vilodag, kommer inte ihåg när hon hade det sist.
Mamma ska rida ut på H.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela