berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Inte enligt plan

Publicerad 2013-09-12 19:23:05 i vardagen

Klart att planen ändrades. Gick riktigt dåligt på jobbet idag så vi kunde inte ens jobba över- skönt idag, riktigt bajs nästa vecka... Suck.

Blev till att dra till stallet och rida ut med Mamma.
Var ute 50 min. Skritt på vägarna sen in i skogen så dom fick lyfta på fötterna sen ut på andra sidan och hem igen.

Hästarna skötte sig super, mysigt.

Nu blir det laga mat, plugga och faktiskt chilla lite innan läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela