berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

film

Publicerad 2013-09-23 19:10:24 i Nicky´s dollar girl "Polly"

 
 Film från Runsten med Polly i helgen.
Har (som alltid) analyserat sönder, men red ut henne lite till 2.an tyckte jag. Måste lita på att hon kan komma lite nära på oxrar utan att fastna. Gör lite samma sak på 4.an.
Svårt när avstånden för henne blir lite för långa alltid men vill inte peta in extra överallt.
Är väldigt nöjd med henne, hon stressade upp sig rejält på framhoppningen sen kommer hon endå in (framhoppningen är utomhus där) och är lugn.
Hoppade super fina språng och kändes inte alls spänd.
 
Min älskade häst.
 
 
 
Du gör mig hel<3

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2013-10-02 01:10:52

Ville bara säga att det ser jättefint ut! Lade märke till att du sitter otroligt still! Vore kul med fler filmer! :)

Postat av: Isabell

Publicerad 2013-10-02 01:10:53

Ville bara säga att det ser jättefint ut! Lade märke till att du sitter otroligt still! Vore kul med fler filmer! :)

Svar: Tack snälla :) ska absolut fixa fler filmer!
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela