berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Dagen onsdag!

Publicerad 2013-09-18 19:52:01 i vardagen

Åkte direkt från jobbet till stallet.
Red ut på pollyplutt, tog ett tag att borsta då hon hade haft spakväll med lerinpackning.
blev en skrittur så hon fick chilla. Mys!

Lilla H fick konditionsträna.
Skrittade fram till bommen sen trav och galopp intervaller på grusvägarna. Sen galopperade jag från galoppbanansbörjan till bommen och sen skritt-trav-skritt-galopp i korta intervaller sen travade jag av- lång/låg sen 20 min skritt hem.
Duktiga djur!

Fixade och gjorde ordning sen fick dom på sig pyjamas och sin eftermiddagsmat så brummade jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela