berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Trist

Publicerad 2013-10-08 21:14:01 i Nicky´s dollar girl "Polly"

Bestämde idag att stryka Polly i helgen. Hon är svullen i knät, värme men inte halt eller öm.
Har blivit bättre men vill inte "chansa"
Ringde vetrinär och han trodde det var en spark eller blödning som går över på 2-5 dagar.
Y usch hatar det här. Jobbigt när det är något med djuren :(

Hon är som vanligt och har ingen feber.
Älskade häst<3
Blir promenader och sen chilla i hagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela