berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Torsdag

Publicerad 2013-10-03 21:40:12 i vardagen

Började med städdag i sadelkammaren!
Finfint:)
Tog sin lilla tid och fixade massor.

Red sen ut på H. Tur på 50 min.
Mysigt i solen.

Eftersom jag har lite fullt upp och inte hinner umgås med mina vänner så mycket som jag vill passade jag på att sätta på mig headsetet och ringde upp min underbara vän från skåne så snackade med honom 20 min medans jag skrittade fram.

Efter turen slängde jag ut H igen och fixade lite mer.
Plockade upp Anna runt 18 så skulle vi hoppa serie på gräset.
Polly var ju så brunstig så hon inte ens vill gå framåt.
Red fram, kände mig som en ponnyunge som fick smacka som en galning på min gunghäst.
Började hoppa lite med det var ju med livet som insatts. Hon koncentreade sig på allt utom mig så hon störtade nästan över ett räcke på höga höjden 50cm.. Suck.
Nej gav upp och travade av sen blev det stallmöte på gräset i mörkret. Skitsnack med andra ord.
Roligt att rida med Anna iaf !😬

Polly får sova med bot täcket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela