berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Tävlingar inplanerade

Publicerad 2013-10-01 13:08:23 i vardagen

 
Har inte kollar så mycket tävlingar än men 3 st blir det.
 
nu till helgen 6/10 Djursholm- Holger 95cm och 1m.
 
13/10- SRK hemmaplan med Polly 120- A:1a KM klass
 
3/11 Botkyrka- Holger 90cm-95 cm
 
Sen ska jag kolla upp dom sista tävlingarna för året i november sen blir det lite hoppvila för mina finisar.
 
Mina hästar får sällan någon riktig "vintervila" dom får snarare hoppvila, när det är som värst med bara is rids dom ca 4-5 gånger i veckan lite lugnare och sen innan säsongen startar hoppar jag serier och gymnastik övningar.
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena Barth

Publicerad 2013-10-01 16:16:08

SRK har lagt in en lokal 2 november med 100 o 110 :D Nåt för Hogge kanske?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela