berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Tävling!

Publicerad 2013-10-06 17:05:51 i Hope And Glory "Holger"

Holger tävlade i djursholm idag.
Första inomhus.
95cm och 1meter.
Felfri i båda starterna.

Första klassen var han lite stark och "långsam" i aktionen. Men hoppade väl och jämn rytm.
Felfri!

I 1 meter klassen var han så sjukt fin!
ALLT var bra. Fina framtidshästen.
Kvick, lydig, jämn och riktigt bra språng!
Älskade djur.

Så himla fin och underbar att ha med sig på tävling, så snäll.
Blev tyvärr inga filmer idag då kameran hade dött :(

Var hemma redan kl 13 då fick han gå ut i hagen, fixade grejerna sen tog jag in Polly och red på gräset ca 50 min.
Nu är hon sig själv igen. Pigg och inte längre brunstig. Äckelpotta.
Hon gick riktigt bra!
Kändes super fin.

Mina fina djur. LYCKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela