berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

SRK

Publicerad 2013-10-10 08:01:34 i vardagen

Idag börjar tävlingarna på srk! Hade hellre varit där än på jobbet och dessutom jobba över.

Var där en stund igår och byggde banan.
Super fint!

Idag tar mamma djuren då jag jobbar sen direkt efter övertiden ska jag kolla på en bil så förhoppningsvis har jag en bil ikväll!

Börjar känna mig riktigt trött i kroppen nu efter all övertid, det positiva är väl att när man väl slutar kl 16 så kommer drt kännas tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela