berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

söndag

Publicerad 2013-10-13 19:34:41 i vardagen

Vilken dag!
Vilken helg.
 
Vilka underbara klubbkamrater jag har!
Grymma SRK!!
 
Hästarna har gått bra idag.
 
Började med Holger, red på gräset. trimmade först på hemläxan, gick riktigt bra, lite väl pigg kanske :P
Red sen över sockerbiten på volt och på rakt spår.
Väldigt fin. skrittade sen ut i 15 min.
 
släppte ut H igen och tog in Polly som hade rullat sig, ordentligt ska tilläggas. herregud.
 
Tog ett tag att göra henne ren. Red sen ut ca 40 min. skritt och trav. PIGG!!!!
Hon har ju bara gått promenader i 4 dagar.
Tittig för allt och vände.
 
Travade lite sen skrittade jag hem igen.
 
Borstade ordning ordentligt, smörjde grejerna sen tog jag in H igen och borstade av honom.
 
Sa god natt och nu sitter jag här hemma och har precis haft mitt dagliga samtal med min fina vän, Helena Barth.
<3
Imorgon är en ny dag och tanken är att rida H på gruset och ut på Polly. Håller tummarna att jag slipper övertid imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela