berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

solig höstdag

Publicerad 2013-10-01 19:04:05 i vardagen

 
Red ut med mamsen. ute cirka 50 min.
pigga djur som skötte sig bra!
Polly är så inåthelvetes brunstig bara. äckel..
 
Skön solig höstdag, kanske för att jag var kläd som om det vore vinter men fett skönt att slippa frysa, fryser extra mycket nu också då jag är sjuuuk.
 
Fixade ordning djuren och myste och nu är det bad dags och sen chillaxa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela