berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

sjuk(are)

Publicerad 2013-10-01 12:59:05 i vardagen

 
åååh ollonborre.
Klagomuren det här just nu känner jag, jag som avskyr att läsa om hur trötta och jobbigt allt är varje dag.
MEN lagom till jag blivit lite bättre så vaknar jag och hostar sönder mina stackars organ,svettas och är öm/trött i kroppen= INGEN BOSSETRÄNING. åååh sjukt tråkigt.
 
 
Nu vill jag bli frisk.
 
Blir till att rida ut med mami senare. "åka" häst. Bra att få lite luft också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela