berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

polly 3-7 år

Publicerad 2013-10-04 13:38:59 i Nicky´s dollar girl "Polly"

 Bästa bebisen!
haft henne över 4 år nu. kommer aldrig säljas. Älskar den här hästen.
knasboll!
 
 när vi kollade på henne som 3åring. satt på henne och travade ett halvt varv sen tog bensinen slut.
löshoppade det här sen köpte vi henne.
 
 
Tog ett tag men på den här videon kan jag rida i ridhuset, första tiden kom jag inte längre än till  2 meter bort från ingången. 4 år här
 
Pay and jump 70cm första tävlingen som 4åring.
 
 bana hemma hösten som 4åring
 tråkigt för jag har inga filmer på henne som 5-6åring, då var hon så stökig också så hade varit kul att ha för att jämföra.
 
här är i somras i Sala 130. 7 år
 
 
Min fina. Lycka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela