berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Polly

Publicerad 2013-10-16 10:32:12 i vardagen

Red Polly igår innan träningen.
Harvade på gruset.
 
Övade på" Wille saker" med ganska mycket protester!
Inte så nöjd Polly-Plutt.
Kämpade på, hon springer, tar jag ner henne i tempo stället hon sig eller slår upp med huvet, eller så tar bensinen slut, så när jag går på henne med skänkeln då igen så flyger hon fram. Väldigt svårt att rida då.
Att hon är arbets skygg är ju ingen nyhet men det blir så galet svårt att rida när hon gör sådär.
 
Gick stundtals väääääldigt bra sen. Riktigt nöjd.
 
Red bara i skritt och trav och kände några varv på galoppen.
 
Hon verkade nöjd att få käka lite gräs efteråt när jag gick med henne.
 
Rock on
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela