berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

måndag

Publicerad 2013-10-07 22:31:39 i vardagen

Idag efter arbeiten som blev övertid, som hela den här veckan..
Mamma och jag tog en promenad med djuren. Gick väl cirkus 30 min.
 
Polly var lite svullen i ett framknä :( tog ut och sprang och longerade lite, syndes inget och hon var pigg som vanligt, hittade inget sår eller någon förklaring. Så det blev en promenad istället.
Lindade henne och hoppas det går ner i morgon. Usch vad jag hatar när det är något med mina djur (pepparpeppar) är jag väldigt tursam på det sättet att mina hästar sällan slår på sig,blir halta eller annat.
 
Hoppas skruttan är bra i morgon.
 
 
I morgon blir det Wille träning med H på kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela