berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lördag

Publicerad 2013-10-20 08:47:48 i vardagen

Började morgonen i stallet, släppte ut och gjorde stallet klart.
Åkte hem en vända och fixa div. Blandannat med min telefon.

Åkte tillbaka och lunchfodrade sen tog jag in H och red ut över timmen.
Mysig väder!

Vid 4 tog jag in Polly, red henne i skritt och trav på banan, 
Den här var livsfarlig:

Vilken stridshäst jag har.. Suck.
Gick bra iaf red väl 20 min sen hoppade jag av och satte på  longerings grejer. Longerade henne i galoppen, först var vagnen ett monster igen men sen jobbade hon på fint.

I huvet på Polly 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela