berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lådan<3

Publicerad 2013-10-13 19:41:05 i vardagen

 Finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag saknar den här hästen.
Blir alltid lite sentimental när jag ser hans namn på något täcke eller så.
Usch, underbara häst.
Så mycket kapacitet, den finaste häst jag någonsin kommer att ha haft.
 
Speciell på många sätt och var för stor och stark för mig från början men gud vilken fin häst.
Så personlig. Kommer aldrig få möjligheten att äga en lika fin häst igen.
 
 
 Lådan högbo:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela