berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Hej och hå vad det går

Publicerad 2013-10-08 20:56:20 i Hope And Glory "Holger"

Precis hemkommen från tha stable!
Polly fick en promenad av bästa mamma.
Hon hade redsn tagit in djuren och borstat lite så jag kunde komma dirr efter jobbet och rida lektion för Wille med H.
Svårt,nytt, jobbigt och jävligt kul!
Och framförallt bra.
Mer om det i morgon.
Trött i kroppen, börjar känna av dessa veckors konstanta övertid.
Dusch och fixa krubb till morgondagen.

Var på promenad igår. Holger är som en hund, jac knyter grimskaftet runt midjan sen går vi. Finast

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela