berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Häng med stallgrannen

Publicerad 2013-10-24 22:08:25 i vardagen

Lagom när mina djur var klara mötte jag upp Anna för prat och uppmuntran, fick även äran att rida Elmer så vi gick till gruset och trimmade lite.
Gick bra tycker jag!
Han kändes fin men krävde inte överdrivet mycket ( gör jag aldrig första gången jag rider en häst) men han sprang fint!

Roligt och trevligt med sällskap innan vi skildes åt för att bege sig hem efter kvällsfodring!

För att må riktigt bra- måste man ibland må riktigt dåligt.
Känns som att jag har krälat på botten ett tag men nu äntligen går det åt rätt håll !

Häst är bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela