berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Fullt upp

Publicerad 2013-10-23 19:30:52 i vardagen

Mamma har varit snäll och fixat hästarna 2 dagar då jag jobbat mycket och fixat en del annat.
 
Idag tog vi ut djuren på en tur ute innan mörkret, kastade på sakerna och red ut ca 40 min.
Fixade hästarna noggrant efteråt.
 
Holger får lite lugn vecka nu när jag jobbar i helgen också.
 
Ingen rolig vecka framför mig men snart är det över.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela