berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

full fart

Publicerad 2013-10-13 11:00:25 i vardagen

Min blogg app verkar inte vilja registrera inlägg med texten utan har bara lagt in bilderna.
 
I fredags red jag ut på Holger. Gick en promenad till bommen och tillbaka med Polly.
 
Vidare till SRK och var där en bra stund innan jag åkte tillbaka och tog in djuren och fick sällskap av bästa Klara en stund! :D
 
Igår blev dagen inte alls som planerat, jobb och min mobil avled. Inte roligt.
Åkte iaf efter jobbet och konditionsträna Holger på galoppbanan.
Mamma gick med Polly.
 
Åkte sen till SRK och träffade soulmate Helena och kollade på Grand Prixen- sjukt inspirerande och vilken stämning!
Duktiga hästar och ryttare!
Åkte sen direkt därifrån och jobbade.
 
Så planen idag är att åka ner till SRK nu och kolla sista klassen sen hem och rida båda djuren!
 
:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela