berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

dagarna

Publicerad 2013-10-17 20:09:15 i vardagen

igår fick lilla H vila och Polly fick tugga grus. nejdå, hoppade henne lite.
Red fram ca 30 min innan, gick riktigt bra dock sjukt pigg.
Började hoppa fram på ett räcke, som sen blev en liten oxer. hoppade det från alla håll sen diagonalt.
Blev sen ett högre räcke och sen höjde vi upp lite till en oxer igen.
 
Hon hoppade riktigt rena språng och blev sjukt taggad!
Bästa djur<3
 
 
Idag galoppjobbades Polly på galoppbanan, som var nyharvad (LYX) skrittade fram och av till bommen ,körde intervaller där mellan. öka/minska, skritt-galopp-skritt-trav-galopp sen släppte jag henne lite ett varv sen tog jag ner tempot innan jag skrittade av.
 
LOVE
 
hahaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela