berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Bosse Träning!

Publicerad 2013-10-29 22:16:30 i vardagen

Polly kändes väldigt fin idag!
 
Hon blev badad och fixad sem fick hon och H stå inne och chilla och äta em mat medans jag och mamma åkte till mitt blivande jobb och kollade, ska skriva en inköpslista på vad som behövs!
KUL!
 
Åkte sen tillbaka till stallet och gjorde i ordning Polly, red ca 30 min i ridhuset på srk innan träningen.
Hon var endå laddad när vi kom in i andra ridhuset. knas häst.
 
Lydig, rena språng och kändes så fräsch och fin!
 
Blev en bana med räcke på diagonalen som första, ner runt kort sidan till ett räcke på kort anridning, båge till en oxer som nr 3, Linje med 13,5m räcke-oxer på andra diagonalen och räcket tillbaka som var nr 1.
Så himla nöjd med min prinsessa!
Finaste hästen :)
 
Nu är jag ny duschad och ska snart krama kudden.
 
HästärBäst.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela