berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Söndag

Publicerad 2013-11-10 20:31:17 i vardagen

Underbar dag!
Släppte ut hästarna strax innan 7.
Polly yrhöna fick syn på sjön där svanarna bor, det var tydligen livsfarligt. 
Men efter spring och flås lugnade hon ner sig, då hade Holger redan gått och pysslat och ätit gräs. Kan inte tro att Polly är äldst.

Full rulle idag också med packning och sånt.
Ett ofixad hem. Kommer verkligen trivas super. Bara lite ordning så!

Tog in dom vid 4 och red i huset.
Polly var först ut. Red ca 40 min. Återigen poppar det popcorn i hjärnkontoret på den damen.
Men hon gick faktiskt bra därimellan.

Holger gick strålande!

Fixade ordning och kvällsmockade.
Har nu duschat, lagat mat, fixat och kollar nu serier.
Man kan ha det betydligt sämre kan jag lova!

Fan va bra det här känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela