berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Lördag

Publicerad 2013-11-09 18:56:14 i vardagen

Full fart idag!
Började dagen med att släppa ut hästarna i numera gamla stallet hos Wingqvist.

Packade ihop allt.. Jösses vad saker. 
Har världens bästa föräldrar som hjälper mig! Nog för att mamma också är hästnörd och vill hjälpa till men pappa var med halva dagen och packade och byggde.

Åkte till sjöbacka med allt och fixade boxarna samt sadelkammaren. Tagit halva dagen och är inte helt klara.
Vid 3 åkte vi tillbaka och tog in djuren och borstade dom sen vidare till deras nya hem.
Super mysigt!
Dom verkar trivas:)





Såhär ser de ut nu.

Nu ska jag ha lördags mys med Mattias.
Tidig morgon väntar. Kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela