berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Fredag!

Publicerad 2013-11-08 16:18:40 i vardagen

Mamma och jag red ut på 2 vilddjur idag! 
Var ute en timme. H gick bra i skritt och trav sen i galoppen var det fullt ös medvetslös så mina tårar sprutade av vinden. När jag tog tillbaka honom blev han grinig och la på rejäla bocksprång. 

Polly slängde sig fri med huvet och kastade slem på mamma, haha men gick bra endå trots slemattack!

Badade båda efteråt så nu står dom och torkar och äter middag.
Ska ha fredagsmys med bästa vännen idag så innan jag åker till fina skälby hills åker jag till stallet och byter täcken och fixar lite.
Nu dusch- inte lukta usch.

I morgon väntar heldag med flytt!! Wooho

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela