berglundshastar.blogg.se

Följ mig och min vardag- hästar,tävling,vänner,jobb,drömmar och allt annat som hör till.

Dagen

Publicerad 2013-11-06 16:53:11 i vardagen

Började dagen i stallet med mamma.
Skönt.
Häst är bäst!
Åkte sen till Emeli och pratade lite och satte upp lite lås och så i sadelkammaren.

Åkte sen vidare upp mot stan, hann med horze, hööks, hoppla och Stockholm ridsport.
Och fick med en del hem såklart! 

Åkte tillbaka till stallet och tog in djuren så nu är dom rena och fina. 
Skönt med en tidig kväll !


Haha sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Sofie Berglund. f.-89, En nördig tjej med mycket för sig. Följ mig och mitt liv med vänner,familj,jobb och mina hästar. kontakt: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela